Kiropraktor

Klinikken ligger i store fine lokaler sentralt ved Majorstua i Oslo, med kort avstand til offentlig transportmidler. Du kommer deg enkelt frem til klinikken med T-bane (7min fra Oslo S), Buss (14min fra Oslo bussterminal) eller trikk ( 10min fra Oslo S). Klinikken ligger i kirkeveien 61 i 5.etg i bygget Majorstuen friskhus. Inngangen er vendt ut mot kirkeveien mellom Macdonalds og Posten i Majorstukrysset. Vi har heis med plass til barnevogn og rullestol. Følg oss på sosiale medier for mer informasjon.

Kiropraktor Oslo

Kiropraktor

Ved førstegangskonsultasjon vil kiropraktoren gjennomføre sykehistorie og en klinisk undersøkelse for å kartlegge hvor smerten kommer fra og hvilke bevegelser som gir smerter. Dersom smertene har sitt opphav fra nerve, muskel og skjelettsystemet vil kiropraktoren stille en funksjonsbasert arbeidsdiagnose som vil være grunnlaget for behandlingen med mål om å opprette normal funksjon.

Hvis det skulle vise seg at annen behandling er mer effektiv eller det finnes tegn til underliggende sykdom vil vår kiropraktor som primærkontakt henvise deg videre til annet helsepersonell eller utvidende undersøkelser. Dette er en viktig del av primærkontaktrollen.

Dette kan kiropraktoren hjelpe deg med:

• Migrene
  • Hodepine
  • Ryggplager
  • Isjas
  • Idrettsskader
  • Nakkesmerter
  • Kjevesmerter
  • Smerter mellom skulderbladene
  • Brystsmerter
  • Knesmerter
  • Ankelsmerter
  • Hoftesmerter
  • Fot/Ankel/Håndleddsmerter
  • Tennisalbue/golfalbue
  • Svimmelhet

Visste du dette om kiropraktorer?

• Har i dag sykemeldingsrett i inntil 12 uker
  • Henvisninsrett til CT, MR, røntgen, sykehus og spesialist
  • Har primærkontaktstatus i det norske helsevesenet.
  • 5 års universitetsutdannelse + 1 år turnus.
  • Kiropraktorer og fysioterapeuter er de eneste manuelle behandlere som helsedirektoratet har innvilget offentlig autorisasjon.

BESTILL TIME: 93492641