Plantar fascitt

Plantar fascitt er en tilstand der man har smerter under helen, og spesielt de første stegene på morgenen eller etter hvile. Smertene kommer oftest som ett resultat av en overbelastning over tid. Det kan også være andre årsakssammenhenger som uegnet skotøy, strekkskader og lignende.

Er du plaget med plantar fascitt og ønsker en effektiv behandlingsmetode? Da kan trykkbølgebehandling være løsningen for deg. På Majorstuklinikken tilbyr vi spesialisert trykkbølgebehandling som er skreddersydd for å lindre smerter og fremme tilheling av plantar fascitt.

Trykkbølgebehandling bruker høyenergiske sjokkbølger som målrettet stimulerer vevet i foten. Dette bidrar til å redusere betennelse, forbedre blodsirkulasjonen og fremme helbredelse av det skadede vevet. Trykkbølgebehandling er en ikke-invasiv metode som er kjent for å gi gode resultater for personer med plantar fascitt.

Våre erfarne kiropraktorer på Majorstuklinikken vil utføre en grundig undersøkelse av foten din for å fastslå den nøyaktige årsaken og omfanget av din plantar fascitt. Deretter vil vi utvikle en skreddersydd behandlingsplan som inkluderer trykkbølgebehandling og opptaping av fotbuen etter behandlingen for avlastning. Dette er for å lindre smerte og fremme tilheling. Vi legger vekt på å gi deg en trygg og behagelig opplevelse under behandlingen.

Ta kontakt med oss i dag for å bestille en time for trykkbølgebehandling for plantar fascitt. Vi tilbyr også konkurransedyktige priser og studentrabatt. Besøk vår nettside for mer informasjon eller for å bestille en time online."

Ta hverdagen tilbake.
Bestill time i dag.